lördag 27 december 2008

Körslaget


Äntligen så är Körslaget tillbaka och jag sitter och njuter till 100%
Ett helt underbart program med en massa glada amatörer som verkligen lever sig in och ger allt med äkta glöd.
Det som är riktigt tråkigt är att något lag måste åka ut varenda vecka..men så är spelets regler. Ikväll var det Team Timo som åkte ur vilket kändes lite orättvist tycker jag eftersom det fanns en annan som var lite mera färglös men även den kören gjorde ett helt underbart framförande.
Alla kan inte låta som förra årets vinnare (Team Cans) som för mig var sanslöst bra och värdiga vinnare. Men även denna gång så har jag min favorit och självklart så tror jag dom vinner hela klabbet..heja Team Wellls..ni rockar fett och äääääger...men se upp Nanne är farlig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar