torsdag 9 april 2009

"Skurmicke" och dom andra kärringarna ska väl åka snart.

I dag är jag ledig och då tänkte jag passa på att titta om det är några kärringar här hemma på gården som håller på att göra sina kvastar i ordning för att sen flyga till Blåkulla. Men i dagens moderna och högteknologiska samhälle så kanske inte kärringarna åker på kvasten...dom är säkert mera raffinerade än så. Dom tar säkert fram dammsugaren och åker på den. Det går ju betydligt fortare i allafall.
Oj..kom att tänka på alla "kärringarna" på jobbet..Undrar om dom åker till Blåkulla ?
Men "skurmicke" då..kommer han att hänga på ? Han lägger sig säkert i täten med skurvagnen och visar vägen.

Ajjjj..fortfarande ont i ryggen. Det måste va en av kärringarna eller "skurmicke" som straffar mig.
Det hjälpte inte att lägga på en äppelbit, jag får nog försöka med lite jord, masken kanske kryper ut då..vem vet, ja annars vet i fan vad jag ska hitta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar