lördag 29 augusti 2009

Efi katt


Nu har jag flyttat hem till Truckis. Det känndes lite konstigt att lämna min kompis soki och minn förra betjänt, men det kommer att ordna sig bara jag blir lite varm i pälsen och har märkt inn varenda liten vrå. Jag har redan skaffat mig 2 favorit platser, den ena är under täcket i sängen och den andra är i ett fönster på övervåningen där jag kan övervaka allt som rör sig ute på gården. Men att ligga på trappan till övervåningen är mysigt för då har jag koll på vad som händer inne. Min betjänt Truckis sa att han eventuellt ska göra en egen bloggsida till mig sedan. Då behöver jag i alla fall inte vara rädd för att han censurera mina inlägg. Det här va jobbigt nytt hem nya rum att utforska och märka ut...på nu ska jag ta mig en tupplur...nej så kan det väl inte heta, kattlur heter det väl. Mjaaaaauuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar