lördag 26 september 2009

Katten nya sätt att väcka

I fredags morse när jag låg i sängen och sov så vaknade jag kl 04,15 av att hela min hjärna vibrerade och det brummade i mitt huvud som om det var en kompressor där inne.
Det var katten Efi som kommit på ett nytt sätt att väcka mig och få mig ur sängen alldeles för tidigt. Hon stoppade nämnligen in sin lilla nos i mitt öra och spann allt vad hon kunde..herregud vilket brum det blev, det var totalt omöjligt att ens försöka sova, jag tittade på katten och sa "vad håller du på med" sen vände mig om om la mig på andra sidan med den påföljden att Efi gjorde lika dant i det andra örat. Det var lika bra att gå upp och utfodra det lilla djuret så hon inte skulle få för sig att försöka sig på att väcka mig på något annat som är obehagligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar