söndag 21 mars 2010

Vad tog våren vägen...














Näää nu får det banne mig vara nog, jag hade precis fått vårkänslor.
Nog för att jag är riktigt trött på vintern men det behövs inte spedas på med mera snö. Jag har ätit upp min mat, betalat skatt, gett katten mat, tagit hand om disken hemma hos Kicki, hälsat glatt på mina grannar, stått i kö utan att klaga, betalat mina räkningar inklusive tv avgift. Men vad för man för belöning för det ? Jo mera snöelände.
Jag vill ha vår nu, ta bort snön..jag vill inte ha mera...hjääälp.
Nä jag tror jag gör som katten..Jag går och lägger mig och tråkar resten av dagen.
Föresten så kan jag tala om att hon har en egen bloggsida. kattenefi
sök på google där hittar ni den..nää nu ska jag gå och tråka tillsammans med katten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar