söndag 18 maj 2014

Sommar och sol

Äntligen så har det blivit vamt och nu i går var det premiär för att gå omkring i sommarkostymen..alltså "kortbrallor" och T shirt. Det har gått att åka moppe till jobbet hela veckan vilket har varit väldigt uppskattat av mig själv..nu är det banne mig somnar..i allafall just nu och vad det är i morgon får vi se då. Årets andra altanfest med dom goa grannarna är avklarad och fler lär det bli innan sommaren är över. I Fredags fick jag in en fripassagerare i bussen som inte ville betala for sig och det resulterade i att jag fick jaga runt inne i bussen för att få ut passageraren. Den hade dessutom fräckheten att skita på golvet i minn buss innan jag lyckades jaga ut den. Det är tufft att vara busschaufför i bland..särskilt när man får in en gråsparv i bussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar