fredag 30 januari 2009

Mexico Mexico

Oj va det er herligt med semester, vado semester..
Jo jag beffiner mig i Mexico i teuqilans hemland..men nu er det so att jag inte gillar att dricka det..det er ju en smak som ligger mellan fotogen och aceton..urrrk..men jag har eno druckit det i dag..
Ja du Pumpan..jag tenker po dig der du sliter och jobbardig svettig medans jag gor och lullar omkring och har det bra.

I dag har jag varit po Baskin Roberts och etit glass..snacka om god glass..men dyyyr..men det var det vert.
Nu ska jag se till att magen for lite mat
Nesta gong ska jag beretta om att oka buss med alla dess bekvemligheter.
Nej do..jag har inte druckit formycket av det starka med tanke po stavningen..det saknas ju a a o ..haha

1 kommentar:

  1. Hej Truckis, eftersom du är i Mexico kanske du har missat finalen på körslaget tänkte jag berätta för dig att VINNAREN AV KÖRSLAGET 2009 ÄR ***************** det trodde man inte.

    SvaraRadera