tisdag 24 februari 2009

Jag kommer att bli rik..kanske

Eftersom det stundar bröllop i det kungliga huset så skulle man egentligen starta en skvallertidning som bara handlar om Viktoria och Daniel.Helt klart att man skulle bli stenrik, det finns ju tusentals "kärringar" som inte har något annat att göra än att bara läsa och frossa i skavllerpressen och det kungliga. Det finns gott om tid att spekulera och fantisera om Viktorias och Daniels framtid..herreguuuud vad det går att hitta på mycket, tänk alla extra nummer man kan ge ut, tex vid påsk..Viktorias påskägg,vid midsommar..Daniel reser midsommarstången, vid lucia..Viktoria med ljus i kungakronan, vid jul..Viktoria och Daniel stoppar korven..
Listan kan göras lång och många extranummer blir det och jag skulle bli stenrik på kuppen. En sak är säker i dessa kristider i allafall..skvallerpressen kommer inte att känna av den rådande kristiden utan blomstra i all sin glans.
Vilken tur att vi har ett kungahus.

" Jag vill leva la dolce vita
Ja jag vill leva la dolce vita
Ge mig glitter o glamour
här där verkligheten bor
dolce vita mon amour"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar