söndag 9 februari 2014

Söndag kväll

Det är riktigt mysigt att komma hem från arbetet och att bli bemött av katten som jamar och hälsar en välkommen hem. Eller kan det vara så här..man kommer hem och blir bemött av katten som säger så här " jasså är det dax att komma hem nu , vet du hur länge jag har varit ensam och har du en aning om hur hungrig jag är ? Här har jag bara väntat och väntat vankat av och an hela dan..egentligen så skulle jag klösa på dina ben i stället för klösbrädan. Nu får du banne mig se till att rensa kattlådan för den är full med skit sen så vill jag ha mat på momangen för jag är hungrig.  Ja men stå inte där och fåna dig och säg å lill gumman..sätt fart nu då trögpropp..maaat. Vem vet ..det kanske är det katten säger när den möter oss i dörren och jamar sött när vi kommer hem. ..mjauu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar