fredag 15 november 2013

Det gäller inte mig. .

Då är det liksom fredag idag, en del går hem och gör fredagsmys och äter tacos och dricker vin..ja till och med går på spa och dricker potatisavkok och äter gurkskivor. Sedan kommer lördagen med frukost på sängen till ring då spelar vi och sedan samlas familjen till melodikrysset. När klockan har blivit 12 startas bilen för en tur till lördagsnöjet att gå på IKEA och trängas för att köpa värmeljus för 29 kronor.  Middagen klaras av på samma ställe och består av en laddning köttbullar. Kvällen börjar redan kl 16 med ett glas vin och slutar med ett glas vin kl 23 för att sedan avslutas liggande på rygg och morra som en jagad gris. VA!! NÄÄÄEEE inte jag..det gäller inte mig..jag har mitt på det torra jag ska jobba...så de så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar