onsdag 13 november 2013

Lyckades få en telefonnasare totalt svarslös och överkörd

I går kväll så ringde en telefonnasare från Net1 och försökte pracka på mig ett annat internetabonemang, men se det sket sig totalt för nasaren som blev totalt överkörd och svarslös. "Hej jag heter xxx och ringer ifrån Net1 och söker den som har hand om bredbandet. / Ja då får du ringa till comhem eftersom det är är dom som står för det , jag bara utnyttjar det. Men varför ringer du till mig när du vet att jag som privatperson bara abonerar på en tjänst som tillhandahålls av en bredbandsleverantör? Men ...ring comhems kundtjänst och fråga vem som har hand om själva bredbandet...dom borde veta tycker jag. Men vad jag vet så var det den Amerikanska armen som begagnade sig av hela internet först och sedan släppte man in det allmänna...så ja du kanske egentligen skulle kolla med NSA i USA. / Men jag menar vem som har hand om det i hushållet / Men det sa jag ju först..lyssnar du inte..det är comhem som har hand om det sa jag ju./ Klick...... Så där ja så ska dom tas tänkte jag och sjönk allt djupare ner i soffan med katten liggandes på benen..men va fanken jag har ju Nix i min telefon..varför ringde dom då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar